کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 05 February 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، جلسه هم اندیشی مرکز با نخبگان استان مازندران با حضور مجتبی محمودی رییس مرکز، معاونین، مشاور رییس، روسا و محققین بخش های تحقیقاتی، روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲  در سالن جلسات مرکز تشکیل شد.

در این جلسه، پس از ابراز خرسندی و خوشامدگویی از سوی ریاست مرکز به حضور نخبگان در جمع اعضای هیات علمی و محققین مرکز ، نخبگان به معرفی خود پرداخته و توضیحات مختصری پیرامون تخصص و حیطه کاری خود ارائه نمودند.

ریاست مرکز در جمع نخبگان، از توانمندی های مرکز در حوزه های مختلف بخش های تحقیقاتی و آموزشی سخن گفت و گزارشی را در این خصوص بصورت پاورپورینت ارائه نمود. در ادامه پیرامون مسائل مطروحه و چگونگی همکاری فی ما بین، بحث و تبادل نظر شد و محققین مرکز نیز به سوالات نخبگان پاسخ دادند.  

 در پایان، از آزمایشگاه‌های واحد تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و بخش تحقیقات خاک و آب مرکز بازدید بعمل آمد. در طی این بازدید از پتانسیل های مربوط و مأموریت های محوله آزمایشگاه‌های مورد نظر توضیحاتی توسط رییس بخش و مسئول آزمایشگاه به اعضای بازدید کننده ارائه شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار